BAŞA DÖN

B2B'yi cebe getirdik. iBayikanali sizlerle!..

İncelemek için resmi tıklayınız.

Ara dağıtım katmanında hatrı sayılır oyunculardan Eksa için geçtiğimiz yıl hizmete aldığımız Bayikanali.com B2B portali ile B2B sektörüne bir açılım getirmiş, sektörün kanayan yarası olan bayi sistemlerinin işlerini tam istenilen şekilde yapamaması konusunu çözüme kavuşturmuştuk.

B2B sektöründe (aslında B2C için de geçerli) ana eksiklerden biri, teknolojik açıdan kullanıcıların gittiği tarafa yönlenmelerinin (kurum kültürlerinden, iç bürokrasiden, teknolojiye önem vermemekten veya hepimizin bildiği diğer bir çok sebepten) oldukça uzun vadeye yayılması. Yayılma uzun zaman alınca, kullanıcı mutluluğu da o oranda düşüyor. Kullanıcıyı bırakın site/sistem yöneticilerinin de soğuması söz konusu.

Bir sistemin canlı tutulması ve daha karlı hale (ciro yükseltilmesi ve karlılığın arttırılması) getirilmesinin yolları arasında sistem ile kullanıcısı arasında bağı arttırmak, organizmayı sürekli canlı tutmak ve kullanıcıya o sistem üzerinden fayda üretmek sayılabilir. Devreye aldığınız bir sistem bu nasıl olsa devam ediyor derseniz, ileride kırık cam teorisinin sonuçlarına ulaşmanız olası.

Bilgiye ulaşmak deyince akla artık mobil geliyor. Akıllı ve taşınabilir cihazların bu kadar yaygınlaştığı bir devirde bir ürünü sadece klasik bilgisayar ekranlarından kullanmak ise ödeme işlemlerinizi halen fax üzerinden gelecek mail-order bilgisi ile takip etmeye benziyor. Ürünü her yoldan kullanıcıya ulaştırmadığımız takdirde, kullanıcı alternatif kanallardan ihtiyacını görmeye başlayacaktır. Kullanıcıyı elde tutmanın tek maddesi teknoloji olmasa bile gözardı edilemeycek maddelerin başında geliyor.

Bayikanali.com'da bunu göz önüne aldık ve ortaya iBayikanali projesi çıktı. Bayiler Bayikanalı üzerinde yaptıkları

  • Cari bilgilerine erişme,
  • Hesap ekstresine erişme,
  • Siparişleri görme,
  • Ürün gruplarını gezme,
  • Kendilerine özel fiyatlandırmaları görme,
  • Ürün detaylarını inceleme,
  • Ürün büyük resmini görme,
  • Ürünleri sepete atma,
  • Sepeti görme,
  • Açık hesaba sipariş geçme,
  • Müşteri temsilcisine eposta atma,
  • Müşteri temsilcisini arama,
  • Faturaları görme, pdf olarak fatura çıktısını görüntüleyebilme,
  • Exa mağza ve merkezlerine harita üzerinden ulaşabilme

işlemlerini ceplerinden takip etmeye başladılar ve geri dönüşler oldukça mutluluk verici. Önümüzdeki haftalarda çıkacak yeni güncellemeler sayesinde web ile mobil arasındaki açı daha da kapanmış olacak.

Uygulamaya iTunes üzerinden erişebilir, bayi olmasanız bile giriş ekranındaki alanlara demo yazarak ürün son kullanıcı fiyatlandırmaları ile ürünleri inceleyebilirsiniz.


Yorumlar
XDaha önce yorum yapılmamış
Yorum Yapın